Voorwaarden Garantie

Het gehele assortiment van Prisport.nl voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit en degelijkheid. Volgens de wet heeft u recht op een goed product. In de wet staat dat een product ‘deugdelijk’ moet zijn. Dat betekent dat u het product gedurende een bepaalde termijn op een normale manier moet kunnen gebruiken. Prisport.nl hanteert hiervoor een garantietermijn van 14 dagen. Mocht het artikel binnen de garantietermijn bij normaal gebruik onverhoopt gebreken vertonen, dan wordt deze kosteloos hersteld. Hierbij kan sprake zijn van vervanging of reparatie: dit ter beoordeling van Prisport.nl en de fabrikant. De garantie omvat alleen fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.

Prisport.nl doet er alles aan om u als klant hierin op de juiste manier te helpen. Bijna alle producten worden door mensenhanden in elkaar gezet waardoor het kan voorkomen dat er binnen korte tijd problemen ontstaan. Prisport.nl geeft garantie op stiknaadproblemen die zich binnen redelijke termijn voordoen. Helaas is er op de foam geen garantie te geven. Houdt er rekening mee dat de foam vanaf het eerste gebruik slijt, maar zijn grip en functie behoudt totdat de foamlaag bijna compleet is versleten.

Garantie voorwaarden
– Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de klant.
– Indien een klacht gegrond is, beslist Prisport.nl of het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd wordt of (gedeeltelijk) wordt vervangen of (gedeeltelijk) wordt gecrediteerd.
– Een artikel dat voor garantie beoordeling teruggestuurd wordt, moet schoon en droog zijn. 

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie bij:
• beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
• ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud;
• normale gebruiksslijtage;
• rafels / ladders in kleding;
• schade aan/defecte ritsen;
• beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing;
• schade die is aangebracht door natuur, mens of dier.

Alle klachten kunnen gemeld worden op info@prisport.nl. Graag vragen we je de volgende instructies te volgen om je klacht zo spoedig mogelijk verholpen te zien worden:
* – in de e-mail moet tenminste vermeld staan: naam/ordernummer/uitleg van de klacht.
* – stuur een (gedetailleerde) foto van de klacht.

Wij nemen op basis van uw melding zsm contact met u op om je verdere instructies te voorzien.

Verzendkosten Garantie
Indien de klacht gemeld is via het hierboven genoemde e-mailadres en vervanging is toegezegd dan zijn de retourkosten voor de klant, tenzij anders besloten door Prisport.nl.